вівторок, 28 травня 2013 р.

Manifesto

І чому всі вважають тебе профаном, якщо ти не одягнений в треньки, з якого випирають сороміцькі місця?! Ми хочемо(і будемо!) доводити усім, що велосипеди не просто возять нас до крамниці по хліб, а велосипеди - це стиль життя! Це парафія не лише бідних студентів, що не назбирали собі на машину і не сільських мешканців. Мати велосипед - це стильно. Вишукано. І дуже кльово!)

The Copenhagen Cycle Chic Manifesto

-Я буду кататися на велосипеді з елегантністю і при будь-яких умовах я виберу Стиль, а не Швидкість.
-Я зобов'язуюсь своїм зовнішнім виглядом сприяти естетизації міського пейзажу.
-Я обізнаний (а), що натхненням для інших може служити тільки мій зовнішній вигляд, причому так, що ніхто не навісить на мене ярлик «велоактівіста».
-Я буду кататися на велосипеді з витонченістю і почуттям власної гідності.
-Я виберу велосипед, що відображає мою індивідуальність і стиль.
-Я, тим не менш, розцінюю свій велосипед як засіб пересування і всього лише доповнення до мого стилю. Дозволити моєму велосипеду встати вище мене неприпустимо.
-Я буду докладати зусиль і стежити, щоб вартість одягу, яка на мені, завжди перевищувала вартість велосипеда.
-Я забезпечу свій велосипед усіма необхідними аксесуарами у відповідності зі стандартами велокультури і по можливості обзаведуся захистом на ланцюг, підніжкою, захистом на заднє колесо (для спідниці, сукні або плаща), крилами, дзвінком і кошиком.
-Я буду дотримуватися Правил дорожнього руху.
-Я буду утримуватися від покупки будь-яких видів вело-одягу. Єдиним винятком може бути велосипедний шолом, якщо я вирішу повправлятися у свободі особистого вибору.


Немає коментарів:

Дописати коментар